فهرستی از رایج ترین نیازها ، خواسته ها ، اهداف و فعالیت های مشتریان تهیه کنید . اگر آن ها آرزوی اضافه شدن امکانی به محصول شما را داشتند آنچه می توانست باشد؟ تحویل سریع تر کالا ؟ مشاوره رایگان ؟ راهنمای کامل تر استفاده از محصول ؟ حمل و نقل رایگان هنگام خرابی محصول ؟
جلسه ای با همکاران خود تشکیل دهید. خدماتی را بیابید که در حال حاضر برای مشتری انجام می دهید اما در تبلیغات به آن ها اشاره ای نمی کنید . سپس این خدمات را در تبلیغات بعدی بسیار برجسته تر کنید. آیا مشتریان با دانستن این مطالب به خرید از شما ترغیب خواهند شد؟
دلیل اصلی خرید بسیاری از مشتریان تنها قیمت مناسب یا کیفیت مرغوب کالا نیست آن ها شاید به راحتی به فرآیند خرید ، آموزش مناسب ، ضمانتی معقول و رفتاری دوستانه اهمیت بیشتری بدهند موارد مورد علاقه مشتریان را بیابید و آن ها را برجسته سازید . هیچگاه در تبلیغات، تاکید را بر کیفیت و قیمت مناسب قرار ندهید این گفته ها اعتبار خود را از دست داده اند.
اگر تفاوت خود را با رقیبان را به طور موفقیت آمیزی برجسته کنید، به موفقیت بزرگی دست می یابید برای این کار باید راهکارهای واضح و مشخصی داشته باشید و قادر به توضیح آن ها به زبانی ساه ای برای مشتریان باشد.