شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۰۹:۰۰ الی ۲۱:۰۰
آمادگاه - روبروی داروخانه اصفهان - مجتمع پزشکی میلاد
بن چسب -> مقالات تخصصی

۱- خود را جای مشتری بگذارید .

فهرستی از رایج ترین نیازها ، خواسته ها ، اهداف و فعالیت های مشتریان تهیه کنید . اگر آن ها آرزوی اضافه شدن امکانی به محصول شما را داشتند آنچه می توانست باشد؟ تحویل سریع تر کالا ؟ مشاوره رایگان ؟ راهنمای کامل تر استفاده از محصول ؟ حمل و نقل رایگان هنگام خرابی محصول ؟

۲- فهرست کامل و جامعی از محصولات و خدمات خود تهیه کنید.

جلسه ای با همکاران خود تشکیل دهید. خدماتی را بیابید که در حال حاضر برای مشتری انجام می دهید اما در تبلیغات به آن ها اشاره ای نمی کنید . سپس این خدمات را در تبلیغات بعدی بسیار برجسته تر کنید. آیا مشتریان با دانستن این مطالب به خرید از شما ترغیب خواهند شد؟

۳- فهرستی از محصولات ، لوازم جانبی و هدایایی را تهیه کنید.

دلیل اصلی خرید بسیاری از مشتریان تنها قیمت مناسب یا کیفیت مرغوب کالا نیست آن ها شاید به راحتی به فرآیند خرید ، آموزش مناسب ، ضمانتی معقول و رفتاری دوستانه اهمیت بیشتری بدهند موارد مورد علاقه مشتریان را بیابید و آن ها را برجسته سازید . هیچگاه در تبلیغات، تاکید را بر کیفیت و قیمت مناسب قرار ندهید این گفته ها اعتبار خود را از دست داده اند.

۴- به مشتریان و علاقمندان توضیح دهید که چگونه نیازهای آن ها را بهتر از رقیبان بر طرف خواهید کرد.

اگر تفاوت خود را با رقیبان را به طور موفقیت آمیزی برجسته کنید، به موفقیت بزرگی دست می یابید برای این کار باید راهکارهای واضح و مشخصی داشته باشید و قادر به توضیح آن ها به زبانی ساه ای برای مشتریان باشد.

ورود


ورود
ویرایش شماره
ارسال کد
ورود از طریق ایمیل



ورود
ویرایش ایمیل

ارسال کد
ورود از طریق شماره تلفن همراه
تمامی حقوق این سایت متعلق به کلینیک فوق تخصصی آبادیس می باشد.